Táto stránka používa súbory cookies pre zaistenie funkčnosti webu a získavanie štatistík návštevnosti webu. Viac informácií.

Telefonická objednávka: 0915 144 366

Výmena a vrátenie tovaru /odstúpenie od zmlzuvy/

VRÁTENIE TOVARU /odstúpenie od zmlzuvy/:
V zmysle zákona 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku máte právo od takto uzavretej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru. Tovar sa považuje za prevzatý spotrebiteľom okamihom, keď spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru. Podľa § 8 ods. 1 zákona č. 102/2014 z.z. môže spotrebiťeľ uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy u predávajúceho v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvalom nosiči /napr. mailom./. Podľa § 10 ods. 1 zákona č. 102/2014 Z.z. je spotrebiteľ povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar späť alebo ho odovzdať predávajúcemu. Lehota podľa predchádzajúcej vety sa považuje za zachovanú, ak bol tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty.

POSTUP /ako môžete pri vrátení postupovať/:

1.) Tovar nám prosím zašlite alebo osobne doručte najneskôr do 14 kalendárnych dní odo dňa odstúpenia od zmluvy na našu adresu uvedenú v bode 5.)

2.) Môžete nám priložiť list o odstúpení od kúpy tovaru /klik pre stiahnutie formulara/ alebo akékoľvek iné jednoznačné vyhlásenie o odstúpení od zmluvy aj elektronicky prostredníctvom mailu na info@webmoda.sk, kde uvediete

   - Vaše meno, adresu a telefónne číslo,

   - v prípade, že požadujete vrátiť peniaze na účet, tak uveďte číslo účtu, v prípade, že si prajete vrátiť    peniaze formou poštovej poukážky, uveďte nám danú skutočnosť do priloženého listu,

   - číslo objednávky /ID objednávky/, dátum prijatia tovaru,

   - Váš podpis a dátum.

3.) Späť s tovarom nám prosím zašlite aj doklad o kúpe.

4.) Ak je to možné a obal ste nezahodili, tovar nam prosím môžete zasielať aj v pôvodnom obale /v pôvodnej krabici, alebo inom pôvodnom balení/, tak aby sa pri doručení nepoškodil alebo nezašpinil.

5.) Adresa pre doručenie :

NIKORAS s.r.o., Školská 3, 07101 Michalovce

6.) Priame náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ.

Prosím, neposielajte tovar na dobierku! Tovar zaslaný na dobierku neprevezmeme a vráti sa Vám späť, čím Vám vznikajú zbytočné náklady na poštovné.

Po odstúpení od zmluvy Vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy,  a to kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak ste si zvolili iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na doručenie, ktoré si zvolil spotrebiteľ, a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim. Platby Vám budú vrátené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy. Ich úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, ak ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom platby, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.

Platba za zakúpený tovar Vám bude uhradená až po doručení vráteného tovaru späť na našu adresu alebo po predložení dokladu preukazujúceho zaslanie tovaru späť podľa toho, čo nastane skôr.

Pri odstúpení od zmluvy znáša spotrebiteľ iba náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu.

 

VÝMENA TOVARU:

POSTUP /ako môžete pri výmene postupovať/:

1.) Tovar nám prosím zašlite alebo osobne doručte najneskôr do 14 kalendárnych dní odo dňa odstúpenia od zmluvy na našu adresu uvedenú v bode 5.)

2.) Môžete nám priložiť list o odstúpení od kúpy tovaru /klik pre stiahnutie formulara/ alebo akékoľvek iné jednoznačné vyhlásenie o odstúpení od zmluvy aj elektronicky prostredníctvom mailu na info@webmoda.sk, kde uvediete

   - Vaše meno, adresu a telefónne číslo,

   - názov produktu, ktorý zasielate na výmenu a taktieť názov, kód produktu, veľkosť poprípade farbu produktu, za ktorý chcete tovar vymeniť.

   - číslo objednávky /ID objednávky/, dátum prijatia tovaru,

   - Váš podpis a dátum.

3.) Späť s tovarom nám zašlite aj kópiu dokladu o kúpe.

4.) Ak je to možné a obal ste nezahodili, tovar nam prosím môžete zasielať aj v pôvodnom obale /v pôvodnej krabici, alebo inom pôvodnom balení/, tak aby sa pri doručení nepoškodil alebo nezašpinil.

5.) Adresa pre doručenie :

NIKORAS s.r.o., Školská 3, 07101 Michalovce

6.) Priame náklady na vrátenie tovaru znášate Vy.

Po preskúmaní neporušenosti tovaru vráteného tovaru na výmenu bude uskutočnená výmena tovaru. Vymenený tovar Vám bude zaslaný v čo najkratšom možnom termíne na Vašu adresu na dobierku za cenu poštovného pre SR vo výške 3 €.

Odstúpenie od zmluvy - vratenie tovaru- kupujúcim, ktorý je PODNIKATEĽ

Podnikateľ nemôže vrátiť tovar bez udania dôvodu do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru v zmysle ustanovenia § 7 zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon č. 102/2014 Z. z.).

V prípade, že kupujúci je podnikateľ, uplatní sa ustanovenie § 436 a násl. zákona č. 513/1991 Sb., obchodný zákonník, v znení neskorších predpisov. Predávajúci uvádza, že kupujúcemu môže byť ponúknutá dohoda o ukončení kúpnej zmluvy v závislosti na stave vráteného tovaru, prešlej záruke a aktuálnej cene vráteného tovaru. Stav tovaru je zhodnotený predávajúcim. V prípade nedohodnutia podmienok akceptovateľných pre obe strany bude tovar vrátený na náklady predávajúceho späť. Predávajúci je oprávnený účtovať kupujúcemu prípadné ďalšie vzniknuté náklady.