Táto stránka používa súbory cookies pre zaistenie funkčnosti webu a získavanie štatistík návštevnosti webu. Viac informácií.

Telefonická objednávka: 0915 144 366

Všeobecné obchodné podmienky platné pre internetový obchod www.WEBmoda.sk platné od 1. 1. 2018

Všeobecné ustanovenia

Tieto obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce z kúpnej zmluvy uzatvorenej na ďiaľku medzi predávajúcim, ktorým je NIKORAS s.r.o., so sídlom Školská 3, 071 01 Michalovce, Slovenská republika, IČO: 47342650, zapísaná na OR okr. súdu v Košiciach, vložka číslo: 32882/V (ďalej len "predávajúci") a kupujúcim, ktorej predmetom je kúpa a predaj tovaru na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho.

Kupujúci bude pred odoslaním objednávky vyzvaný, aby zaškrtnutím políčka potvrdil, že sa s obchodnými podmienkami dôkladne oboznámil, ich obsahu porozumel a v tomto znení s nimi bez výhrad súhlasí. 

 

Kontaktné údaje predávajúceho:

NIKORAS s.r.o., Školská 3,071 01 Michalovce, Slovenská republika.

IČO: 47342650, DIČ: 2023482010, IČ DPH: SK2023822801

Bankový účet:

Tatra banka, a. s., číslo účtu: 2920915982/1100, IBAN: SK0711000000002920915982, SWIFT: TATRSKBX

E-mail:

Info ohľadom objednávok, tovaru, mier: info@webmoda.sk

Marketing, spolupráca: webmoda@webmoda.sk 

Sťažnosti a podnety spotrebiteľov: staznosti@webmoda.sk

Tel. čísla:

E-shop: +421 915 144 366 /8:00-16:00 PON-PIA/

Kamenná predajňa Michalovce: +421 918 833 960 /8:00-20:00 PON-SOB/

Prevádzka a kamenná predajňa:

WEBmoda, NIKORAS s.r.o., Obchodná 4, 07101 Michalovce

Tel.: 0918 833 960, E‐mail: info@webmoda.sk

Adresa a kontakt predávajúceho, na ktorej môže kupujúci uplatniť reklamáciu tovaru alebo služby, podať sťažnosť alebo iný podnet:

NIKORAS s.r.o., Školská 3, 071 01 Michalovce, Slovenská republika.

Tel.: 0915 144 366 , E‐mail: info@webmoda.sk, webmoda@webmoda.sk, staznosti@webmoda.sk

 

I. Ochrana osobných údajov

1.1 Kupujúci v prípade, že je fyzickou osobou je povinný oznámiť predávajúcemu v objednávke svoje meno a priezvisko, adresu trvalého bydliska vrátane PSČ, číslo telefónu a mailovú adresu.

1.2 Zmluvné strany sa dohodli, že kupujúci v prípade, že je právnickou osobou je povinný oznámiť predávajúcemu v objednávke svoje obchodné meno, adresu sídla vrátane PSČ, IČO, číslo telefónu a mailovú adresu.

1.3. Kupujúci si môže kedykoľvek skontrolovať a zmeniť poskytnuté osobné údaje, ako aj zrušiť svoju registráciu po prihlásení sa na internetovej stránke elektronického obchodu v časti "Prihlásenie" alebo zaslaním požiadavky na e‐mail info@webmoda.sk.

1.4. Osobné údaje, ktoré od vás vyžadujeme, využívame výhradne pre vnútornú potrebu v súvislosti s plnením záväzkov vyplývajúcich z objednávky a neposkytujeme ich tretím osobám. S vašimi osobnými údajmi pracujeme iba a výhradne v rozsahu, ktorý pripúšťa zákon č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov.

Vaše osobné údaje sú u nás zabezpečené proti zneužitiu a bez prístupu tretej strany a nebudú inak komerčne využívané. Pri registrácii máte možnosť zvoliť si zasielanie informácií o novinkách alebo iných marketingových informáciách od predávajúceho. Sú využité výlučne na úkony spojené s vybavovaním vašej objednávky v našej spoločnosti a odosielaním prostredníctvom slovenskej pošty a kurieskej spoločnosti.

Na ochranu osobných údajov kladieme najväčší dôraz!


Obsah tejto internetovej stránky je chránený autorským právom a je výhradným majetkom spoločnosti NIKORAS s.r.o.

 

II. Dodacie a platobné podmienky

Informatívna dostupnosť tovaru s termínom jeho doručenia je uvedená v popise tovaru na internetovej stránke elektronického obchodu www.WEBmoda.sk. Tieto informácie sú však informatívne a môžu sa meniť.

Tovar doručujeme do 1-3 pracovných dní od expedovania zásielky. V okamihu expedovania zásielky sú vám na email doručené informácie o expedovaní.
Tovar odosielame prostredníctvom kuriérskej spoločnosti Slovak Parcel Service s.r.o. aj prostredníctvom Slovenská pošta a.s., záleži od druhu platby a voľby zákazníka.
V prípade objednávky nad 100 EUR je poštvoné zadarmo. Poštovné nad 100 EUR zadarmo sa vzťahuje len na územie SR. Pri objednávkach do ČR a Rakúska je poštovné zadarmo pri objednávke nad 250 EUR.
 

2.1 Dobierka -  Tovar si objednáte, ale zaplatíte až keď dostanete balík. PREVEZMEM = ZAPLATÍM
V tomto prípade si účtujeme poplatok podľa výšky objednávky.

Objednávka v rámci SR (doručenie kuriérom)
objednávka do 100 EUR: poštovné 2,99 EUR
objednávka nad 100 EUR /vrátane/ : poštovné 0 EUR

Objednávka v rámci SR (doručenie slovenskou poštou)
objednávka do 20 EUR: poštovné 2,99 EUR
objednávka nad 100 EUR /vrátane/ : poštovné 0 EUR

Objednávka v rámci ČR (doručenie kuriérom)

poštovné jednotné 6,99 EUR

objednávka nad 250 EUR /vrátane/ : poštovné 0 EUR

Predavajúci si vyhradzuje právo, že v prípade kedy si zákazník objednaný tovar formou dobierky neprevezme, pri ďalšej objednavke od zákazníka na dobierku môže požadovať najprv úhradu vopred prevodom na účet a následne zaslanie tovaru zákazníkovi.
 

2.2 Bankový prevod - tovar si objednáte a my vám zašleme naše číslo účtu a variabilný symbol . Čiže tovar najskôr zaplatíte prevodom na náš účet a my po  prijatí  platby zasielame balík k vám a informujeme vás o jeho odoslaní.

Objednávka v rámci SR (doručenie slovenskou poštou)
objednávka do 100 EUR: poštovné 2,99 EUR
objednávka nad 100 EUR /vrátane/ : poštovné 0 EUR
 
Objednávka v rámci SR (doručenie kuriérom)
objednávka do 100 EUR: poštovné 2,50 EUR
objednávka nad 100 EUR /vrátane/ : poštovné 0 EUR
 
Objednávka s doručením do ČR
Poštovné jednotné 5.99 EUR.
Pri objednávke nad 250 EUR poštovné 0 EUR.
 
Objednávka s doručením do Rakúska.
Poštovné jednotné 5.99 EUR.
Pri objednávke nad 250 EUR poštovné 0 EUR.
 
Objednávka s doručením do Nemecka.
Poštovné jednotné 10 EUR.
Pri objednávke nad 250 EUR poštovné 0 EUR.
 
Objednávka - ostatné štáty EÚ
objednávka do 35 EUR: poštovné 17 EUR
objednávka nad 35 EUR /vrátane/ : poštovné 19 EUR
Pri objednávke nad 250 EUR poštovné 0 EUR.
 
V prípade úhrady prostredníctvom bankového prevodu, prosíme Vás platbu realizovať do 3 pracovných dní. Pri platbe prevodom sa tovar odosiela až po Vašej úhrade.
 

2.3.Card pay - Platobná / kreditná karta VisaVisa ElectronMasterCardMaestroDiners Club International- bezpečná online platba platobnou / kreditnou kartou cez platobný portál CardPay Tatrabanky. CardPay je produkt Tatra banky, vďaka ktorému majú klienti ktorejkoľvek banky vlastniaci platobnú kartu VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro alebo Diners Club možnosť platiť vo virtuálnych obchodných domoch.

Objednávka v rámci SR
Poštovné jednotné 2,99 EUR.
Pri objednávke nad 100 EUR poštovné 0 EUR.
 
Objednávka s doručením do ČR
Poštovné jednotné 5.99 EUR
Pri objednávke nad 250 EUR poštovné 0 EUR.
 
Objednávka s doručením do Rakúska.
Poštovné jednotné  5.99 EUR
Pri objednávke nad 250 EUR poštovné 0 EUR.
 
Objednávka s doručením do Nemecka.
Poštovné jednotné 10 EUR.
Pri objednávke nad 250 EUR poštovné 0 EUR.
 
Objednávka - ostatné štáty EÚ
objednávka do 35 EUR: poštovné 17 EUR
objednávka nad 35 EUR /vrátane/ : poštovné 19 EUR
Pri objednávke nad 250 EUR poštovné 0 EUR.

 

IV. Výmena a vrátenie tovaru /odstúpenie od zmlzuvy/

VRÁTENIE TOVARU /odstúpenie od zmlzuvy/:
V zmysle zákona 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku máte právo od takto uzavretej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru. Tovar sa považuje za prevzatý spotrebiteľom okamihom, keď spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru. Podľa § 8 ods. 1 zákona č. 102/2014 z.z. môže spotrebiťeľ uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy u predávajúceho v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvalom nosiči /napr. mailom./. Podľa § 10 ods. 1 zákona č. 102/2014 Z.z. je spotrebiteľ povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar späť alebo ho odovzdať predávajúcemu. Lehota podľa predchádzajúcej vety sa považuje za zachovanú, ak bol tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty.

POSTUP /ako môžete pri vrátení postupovať/:

1.) Tovar nám prosím zašlite alebo osobne doručte najneskôr do 14 kalendárnych dní odo dňa odstúpenia od zmluvy na našu adresu uvedenú v bode 5.)

2.) Môžete nám priložiť list o odstúpení od kúpy tovaru /klik pre stiahnutie formulara/ alebo akékoľvek iné jednoznačné vyhlásenie o odstúpení od zmluvy aj elektronicky prostredníctvom mailu na info@webmoda.sk, kde uvediete

   - Vaše meno, adresu a telefónne číslo,

   - v prípade, že požadujete vrátiť peniaze na účet, tak uveďte číslo účtu, v prípade, že si prajete vrátiť    peniaze formou poštovej poukážky, uveďte nám danú skutočnosť do priloženého listu,

   - číslo objednávky /ID objednávky/, dátum prijatia tovaru,

   - Váš podpis a dátum.

3.) Späť s tovarom nám prosím zašlite aj doklad o kúpe.

4.) Ak je to možné a obal ste nezahodili, tovar nam prosím môžete zasielať aj v pôvodnom obale /v pôvodnej krabici, alebo inom pôvodnom balení/, tak aby sa pri doručení nepoškodil alebo nezašpinil.

5.) Adresa pre doručenie :

NIKORAS s.r.o., Školská 3, 07101 Michalovce

6.) Priame náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ.

Prosím, neposielajte tovar na dobierku! Tovar zaslaný na dobierku neprevezmeme a vráti sa Vám späť, čím Vám vznikajú zbytočné náklady na poštovné.

Po odstúpení od zmluvy Vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy,  a to kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak ste si zvolili iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame. Platby Vám budú vrátené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy. Ich úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, ak ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom platby, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.

Platba za zakúpený tovar Vám bude uhradená až po doručení vráteného tovaru späť na našu adresu alebo po predložení dokladu preukazujúceho zaslanie tovaru späť podľa toho, čo nastane skôr

Pri odstúpení od zmluvy znáša spotrebiteľ iba náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu.

 

VÝMENA TOVARU:

POSTUP /ako môžete pri výmene postupovať/:

1.) Tovar nám prosím zašlite alebo osobne doručte najneskôr do 14 kalendárnych dní odo dňa odstúpenia od zmluvy na našu adresu uvedenú v bode 5.)

2.) Môžete nám priložiť list o odstúpení od kúpy tovaru /klik pre stiahnutie formulara/ alebo akékoľvek iné jednoznačné vyhlásenie o odstúpení od zmluvy aj elektronicky prostredníctvom mailu na info@webmoda.sk, kde uvediete

   - Vaše meno, adresu a telefónne číslo,

   - názov produktu, ktorý zasielate na výmenu a taktieť názov, kód produktu, veľkosť poprípade farbu produktu, za ktorý chcete tovar vymeniť.

   - číslo objednávky /ID objednávky/, dátum prijatia tovaru,

   - Váš podpis a dátum.

3.) Späť s tovarom nám zašlite aj kópiu dokladu o kúpe.

4.) Ak je to možné a obal ste nezahodili, tovar nam prosím môžete zasielať aj v pôvodnom obale /v pôvodnej krabici, alebo inom pôvodnom balení/, tak aby sa pri doručení nepoškodil alebo nezašpinil.

5.) Adresa pre doručenie :

NIKORAS s.r.o., Školská 3, 07101 Michalovce

6.) Priame náklady na vrátenie tovaru znášate Vy.

Po preskúmaní neporušenosti tovaru vráteného tovaru na výmenu bude uskutočnená výmena tovaru. Vymenený tovar Vám bude zaslaný v čo najkratšom možnom termíne na Vašu adresu na dobierku za cenu poštovného pre SR vo výške 3 €.

 

V. Reklamácia /uplatnenie reklamácie/

 

1. Podľa § 619 zákona č. 40/1964 /Občianský zákonník/ Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má predaná vec pri prevzatí kupujúcim.

2. Zaručná doba je 24 mesiacov a začína plynúť od prevzatia veci kupujúcim.Ak zistíte chybu výrobku počas záručnej doby máte právo na reklamáciu.

Reklamácie nám prosím zašlite alebo doručte osobne na adresu :

NIKORAS s.r.o., Školská 3, 071 01 Michalovce.

- K reklamácii je treba predkladať len tovar vyčistený a zbavený všetkých nečistôt.

- Priložte kópiu dokladu o kúpe - faktúru, ktorá zároveň slúži ako ako záručný list.

- Ďalej priložte definíciu vady, poškodenia a miesto ak sa dá prosím označte.

- V prípade, že reklamáciu uznáme, uveďte aj vaše číslo účtu, kde peniaze vrátime, prípadne nás upozornite, že máte záujem o ten istý tovar /v prípade, že bude ešte dostupný/

- Poprosíme udávať aj vaše číslo telefónu, email, aby sme mohli reklamáciu expresne vybaviť a podať vám o nej informácie

 

3. Ak spotrebiteľ uplatní reklamáciu, predávajúci alebo ním poverený zamestnanec alebo určená osoba je povinný poučiť spotrebiteľa o jeho právach podľa všeobecného predpisu; na základe rozhodnutia spotrebiteľa, ktoré z týchto práv spotrebiteľ uplatňuje, je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie podľa § 2 písm. m) ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku alebo služby, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr; vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok. 

4.

4.1.Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť.

Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady.

Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.

4.2 Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať.

Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.

 

5.Vybavenie reklamácie nesmie trvať dlhšie ako 30 dní. Po uplynutí tejto lehoty má kupujúci v zmysle § 52 ods. 3 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení, rovnaké práva, akoby išlo o vadu, ktorú nemožno odstrániť.

 

6. Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu a ukončiť reklamačné konanie jedným z nasledujúcich spôsobov:

a) odovzdaním opraveného tovaru,

b) výmenou tovaru za nový tovar

c) vrátením kúpnej ceny tovaru

d) odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru.

Predávajúci je povinný, ak reklamáciu neuzná, tovar zaslať na vlastné náklady na odborné posúdenie.Ak dôjde k výmene, začne plynúť záručná doba znova od prevzatia novej veci. 

 

7. Predávajúci vydá Kupujúcemu o vybavení reklamácie písomné vyrozume

 

VI. Neprevzaté zásielky

 

V zmysle zákona č. 102/2014 spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je dodanie tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy. Spotrebiteľ môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy podľa § 7 ods. 1 u predávajúceho v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom nosiči. Spotrebiteľ môže použiť formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý sa nachádza na stranke predavajúceho v rámci článku IV Obchodných podmienok.

Pokiaľ spotrebiteľ písomne odstúpi od zmluvy, tak hradí iba náklady na vrátenie tovaru.  Ak spotrebiteľ neodstúpi od zmluvy (svoje právo neuplatní u predávajúceho v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvalom nosiči), ale iba neprevezme zásielku, má predávajúci právo vymáhať od spotrebiteľa náklady na spätnú prepravu tovaru. Predávajúci osloví kupujúceho prostredníctvom emailu alebo telefonicky.


VII. Alternatívne riešenie sporov a riešenie sporov online (ARS a RSO)

 

1. Nakupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na webmoda@webmoda.sk), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z.

2. Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

3. Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.

 

VIII. Orgán dozoru:

 

Orgán dozoru:

Inšpektorát SOI pre Košický kraj

Vrátna č. 3, 043 79 Košice 1

odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa

http://www.soi.sk