Táto stránka používa súbory cookies pre zaistenie funkčnosti webu a získavanie štatistík návštevnosti webu. Viac informácií.

Telefonická objednávka: 0915 144 366

 1. Ako si objednať tovar?

 1.1 Vyberte si tovar
Po kliknutí v ľavom menu na zvolenú kategóriu produktov si v katalógu vyberte tovar, ktorý sa Vám páči. Po kliknutí na vybraný tovar sa Vám zobrazia podrobné informácie o produkte.

1.2 Detail o produkte
Detail produktu obsahuje informácie o materiáli, krajina pôvodu, niekedy rozmery, stručný popis, foto a v niektorých prípadoch aj farebné variácie produktu.
Keď vám produkt vyhovuje, kliknite na tlačidlo Pridať do košíka. Tovar tým len nezáväzne vložíte do košíka a kedykoľvek neskôr ho môžete z košíka odstrániť.

1.3 Výber farebnej variácie
V prípade, že produkt obsahuje viacero farebných variácií, kliknutím na obrázok si môžete obrázok zväčšiť a dalsim kliknutím si prezriete viaceré fotografie tovaru a poprípade aj farebných variácií.

1.4 Košík
Po pridaní produktu do košíka Vám systém automaticky zobrazí obsah košíka na pravej strane stránky. Po kliknutí na tlačidlo Prejsť do košíka Vás systém automaticky nasmeruje do nákupného košíka. V košíku je prehľadne zobrazený všetok tovar, ktorý ste do neho vložili. Každý kus tovaru je na samostatnom riadku. Je možné zmeniť množstvo produktov jedného druhu alebo produkt kliknutím na tlačidl Odobrať z košíky odstránite.
Ak chcete pridať do košíka ďalší produkt, pokračujte podľa bodov 1 až 4.
V opačnom prípade si vyberte druh platby a kliknite na tlačidlo Pokračovať v objednávke.

1.5 Potvrdenie objednávky
Systém vám ponúkne dve možnosti:
5.1 - nákup s prihlásením
5.2 - nákup bez prihlásenia

1.5.1 Nákup s prihlásením
Ak už máte vlastné konto v internetovom obchode www.webmoda.sk, stačí v kliknúť na tlačidlo Odoslanie objednávky.

1.5.2 Nákup bez prihlásenia
Ak ešte nie ste na stránke www.webmoda.sk registrovaný/á, vyplňte všetky údaje potrebné pre doručenie tovaru a kliknite na tlačidlo Pokračovať v objednávke.

1.6 Prehľad objednávok
Po potvrdení objednávok sa automaticky všetky Vaše objednávky ukladajú do sekcie História objednávok.
Táto sekcia obsahuje detail všetchých vašich doteraz zrealizovaných objednaávok.

Tovar si môžete vložiť do košíka aj pokiaľ nieste na našom obchode registrovaný. Po vložení všetkeho tovaru ktorý si chcete zakúpiť stlačte tlačítko "ZAPLATIŤ" . Pokiaľ ešte nieste našim zákazníkom budete sa musieť zaregistrovať - nebojte sa Váš nákup zostane aj počas registrácie v košíku. Po úspešnom vyplnení objednávky dostanete do Vašej e-mail schránky potvrdzovací e-mail o tom, že ste si u nás objednali tovar.
Ak máte akékoľvek problémy s objednávkou, tovar si môžete objednať aj telefonicky na našej zákazníckej linke.


2. Aká je výška poštovného a kto ho hradí?

Informatívna dostupnosť tovaru s termínom jeho doručenia je uvedená v popise tovaru na internetovej stránke elektronického obchodu www.WEBmoda.sk. Tovar doručujeme do 1-2 pracovných dní (podľa vybratého druhu dopravy) od expedovania zásielky. V okamihu expedovania zásielky sú vám na email doručené informácie o expedovaní. Tovar odosielame prostredníctvom kuriérskej spoločnosti Slovak Parcel Service s.r.o. aj prostredníctvom Slovenská pošta a.s., a taktiež zásielkovým výdajom prostredníctvom spoločnosti Zásielkovňa vo viac ako 510 výdajných bodov po celom Slovensku záleži od druhu platby a voľby zákazníka.

2.1 DORUČENIE na SR

a) Doručenie kuriérom Slovak Parcel Services

objednávka do 100 EUR = poštovné 2.99 EUR

objednávka nad 100 EUR /vrátane/ = poštovné 0 EUR

b) Doručenie prostredníctvom Zásielkovne

objednávka do 19.99 EUR = poštovné 1.99 EUR

objednávka od 20 EUR do 29,99 EUR = poštovné 1 EUR

objednávka nad 30 EUR /vrátane/ = poštovné 0 EUR

c) Doručenie Slovenskou poštou

objednávka do 100 EUR = poštovné 2.99 EUR

2.2 DORUČENIE do ČR a Rakúska kuriérom: objednávka do 100 EUR = poštovné 4.99 EUR, objednávka nad 100 EUR /vrátane/ = poštovné 0 EUR.

2.3 DORUČENIE do Nemecka kuriérom: objednávka do 250 EUR = poštovné 10 EUR, objednávka nad 250 EUR /vrátane/ = poštovné 0 EUR.

2.4 DORUČENIE do ostatných štátov EÚ + Švajčiarsko Slovenskou poštou: objednávka do 250 EUR = poštovné 19 EUR, objednávka nad 250 EUR /vrátane/ = poštovné 0 EUR.
 

2.5 PLATBA

a) Dobierka

Tovar si objednáte, ale zaplatíte až keď dostanete balík. PREVEZMEM = ZAPLATÍM. V tomto prípade si účtujeme poplatok za dobierku 0,50 EUR.

b) Platba prevodom

Tovar si objednáte a my vám zašleme naše číslo účtu a variabilný symbol . Čiže tovar najskôr zaplatíte prevodom na náš účet a my po prijatí platby zasielame balík k vám a informujeme vás o jeho odoslaní. Pri tejto platbe si neúčtujeme žiaden poplatok.

c) Card pay – Platobná/kreditná kartaVisaVisa ElectronMasterCardMaestroDiners Club International

Bezpečná online platba platobnou/kreditnou kartou cez platobný portál CardPay Tatrabanky. CardPay je produkt Tatra banky a.s., vďaka ktorému majú klienti ktorejkoľvek banky vlastniaci platobnú kartu VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro alebo Diners Club možnosť platiť vo virtuálnych obchodných domoch. Pri tejto platbe si neúčtujeme žiaden poplatok.

Predávajúci si vyhradzuje právo, že v prípade kedy si zákazník objednaný tovar formou dobierky neprevezme, pri ďalšej objednávke od zákazníka na dobierku môže požadovať najprv úhradu vopred prevodom na účet a následne zaslanie tovaru zákazníkovi.

3. Ako sa uhrádza cena za tovar ?

Cena za tovar sa uhrádza buď formou dobierky ( t.j. uhradíte ju priamo na pošte po vydaní tovaru ) ďalej bezhotovostne, čiže bankovým prevodom na účet, podklady k platbe Vám budú po zadaní objednávky odoslané na Váš účet alebo priamo Vašou platobnou kartou prostredníctvom služby CardPay. Platbu prevodným príkazom je potrebné uhradiť do 3 pracovných dní odo dňa zadania objednávky. Do variabilného symbolu je potrebné uviesť číslo objednávky (ID objednávky).
 

4. Do koľkých dní môžem očakávať tovar ?

Všetok ponúkaný tovar máme na sklade. Je v našom záujme, aby Vám bol tovar doručený čo v najkratšom čase, zvyčajne je to do 1-4 pracovných dní od dňa objednávky. V deň expedície dostanete e-mailové avízo o tom, že Vaša zásielka bola expedovaná. Tovar odosielame prostredníctvom Slovenskej Pošty a.s alebo kuriérskou spoločnosťou Slovak Parcel services.


5. Čo sa stane v prípade, ak nebudem doma a nebudem môcť prevziať tovar ?

V prípade, že ako nebudete prítomný, tak Vám poštár zanechá vo vašej schránke žltý lístok - Oznam o uložení zásielky na pošte. Zásielka je uschovaná na vašej pošte po dobu 18 dní, ak ani v tejto dobe tovar neprevezmete, tak bude tovar odoslaný naspäť na našu adresu a vy budete upovedomený o tom, že sa nám Vaša zásielka vrátila. Podľa naších obchodných podmienok ste nám potom povinný uhradiť náklady spojené s expedísiou tovaru a to vo výške 4 EUR.
V prípade doručenia zásielky kuriérom, by sa Vás mal snažiť kuriér kontaktovat 3 krát. V prípade, že Vás aj tak nezastihne, tak bude tovar odoslaný naspäť na našu adresu a Vy budete upovedomený o tom, že sa nám Vaša zásielka vrátila. Podľa naších obchodných podmienok ste nám potom povinný uhradiť náklady spojené s expedíciou tovaru a to vo výške 4 EUR


6. Čo sa stane v prípade, ak odmietnem prevziať objednaný tovar ?

V zmysle zákona č. 102/2014 spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je dodanie tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy. Spotrebiteľ môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy podľa § 7 ods. 1 u predávajúceho v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom nosiči. Spotrebiteľ môže použiť formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý sa nachádza na stranke predavajúceho v rámci článku IV Obchodných podmienok.
Pokiaľ spotrebiteľ písomne odstúpi od zmluvy, tak hradí iba náklady na vrátenie tovaru.  Ak spotrebiteľ neodstúpi od zmluvy (svoje právo neuplatní u predávajúceho v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvalom nosiči), ale iba neprevezme zásielku, má predávajúci právo vymáhať od spotrebiteľa náklady na spätnú prepravu tovaru. Predávajúci osloví kupujúceho prostredníctvom emailu alebo telefonicky.


7. Ako možem vymeniť tovar, ktorý mi nie je dobrý ? 

POSTUP /ako môžete pri výmene postupovať/:

1.) Tovar nám prosím zašlite poštou alebo osobne doručte najneskôr do 14 kalendárnych dní odo dňa odstúpenia od zmluvy na našu adresu uvedenú v bode 5.)

2.) Môžete nám priložiťlist o odstúpení od kúpy tovaru /klik pre stiahnutie formulara/ alebo akékoľvek iné jednoznačné vyhlásenie o odstúpení od zmluvy aj elektronicky prostredníctvom mailu na info@webmoda.sk, kde uvediete

   - Vaše meno, adresu a telefónne číslo,

   - názov produktu, ktorý zasielate na výmenu a taktieť názov, kód produktu, veľkosť poprípade farbu produktu, za ktorý chcete tovar vymeniť.

   - číslo objednávky /ID objednávky/, dátum prijatia tovaru,

   - Váš podpis a dátum.

3.) Späť s tovarom nám zašlite aj kópiu dokladu o kúpe.

4.) Tovar zasielajte v pôvodnom obale /v pôvodnej krabici, alebo inom pôvodnom balení/, tak aby sa pri doručení nepoškodil alebo nezašpinil.

5.) Adresa pre doručenie :

NIKORAS s.r.o., Školská 3, 07101 Michalovce

6.) Priame náklady na vrátenie tovaru znášate Vy.

Po preskúmaní neporušenosti tovaru vráteného tovaru na výmenu bude uskutočnená výmena tovaru. Vymenený tovar Vám bude zaslaný v čo najkratšom možnom termíne na Vašu adresu na dobierku za cenu poštovného pre SR vo výške 3 €.

8. Ako možem vrátiť tovar ?

VRÁTENIE TOVARU /odstúpenie od zmluvy/:
V zmysle zákona 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku máte právo od takto uzavretej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru. Tovar sa považuje za prevzatý spotrebiteľom okamihom, keď spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru. Podľa § 8 ods. 1 zákona č. 102/2014 z.z. môže spotrebiťeľ uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy u predávajúceho v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvalom nosiči /napr. mailom./. Podľa § 10 ods. 1 zákona č. 102/2014 Z.z. je spotrebiteľ povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar späť alebo ho odovzdať predávajúcemu. Lehota podľa predchádzajúcej vety sa považuje za zachovanú, ak bol tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty.

POSTUP /ako môžete pri vrátení postupovať/:

1.) Tovar nám prosím zašlite poštou alebo osobne doručte najneskôr do 14 kalendárnych dní odo dňa odstúpenia od zmluvy na našu adresu uvedenú v bode 5.)

2.) Môžete nám priložiť list o odstúpení od kúpy tovaru /klik pre stiahnutie formulara/alebo akékoľvek iné jednoznačné vyhlásenie o odstúpení od zmluvy aj elektronicky prostredníctvom mailu na info@webmoda.sk, kde uvediete

   - Vaše meno, adresu a telefónne číslo,

   - v prípade, že požadujete vrátiť peniaze na účet, tak uveďte číslo účtu, v prípade, že si prajete vrátiť    peniaze formou poštovej poukážky, uveďte nám danú skutočnosť do priloženého listu,

   - číslo objednávky /ID objednávky/, dátum prijatia tovaru,

   - Váš podpis a dátum.

3.) Späť s tovarom nám prosím zašlite aj doklad o kúpe.

4.) Tovar zasielajte v pôvodnom obale /v pôvodnej krabici, alebo inom pôvodnom balení/, tak aby sa pri doručení nepoškodil alebo nezašpinil.

5.) Adresa pre doručenie :

NIKORAS s.r.o., Školská 3, 07101 Michalovce

6.) Priame náklady na vrátenie tovaru znášate Vy.

Prosím, neposielajte tovar na dobierku! Tovar zaslaný na dobierku neprevezmeme a vráti sa Vám späť, čím Vám vznikajú zbytočné náklady na poštovné.

Po odstúpení od zmluvy Vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy,  a to kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak ste si zvolili iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na doručenie, ktoré si zvolil spotrebiteľ, a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim. Platby Vám budú vrátené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy. Ich úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, ak ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom platby, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.

Platba za zakúpený tovar Vám bude uhradená až po doručení vráteného tovaru späť na našu adresu alebo po predložení dokladu preukazujúceho zaslanie tovaru späť podľa toho, čo nastane skôr

Pri odstúpení od zmluvy znáša spotrebiteľ iba náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu.

9. Aká je záručná doba na tovar ?

Zaručná doba je 24 mesiacov a začína plynúť od prevzatia veci kupujúcim.